понедељак, 16. март 2009.

Crna Gora i mice turizam 3


Ja­dran­ski sa­jam pri­re­đu­je go­di­šnje 15 sa­jam­skih pri­red­bi. Po­sled­njih go­di­na go­to­vo je po­sta­la prak­sa da nu­di no­ve ma­ni­fe­sta­ci­je, odnosno plat­for­me za da­lju afir­ma­ci­ju pri­vre­de. Mi­si­ju in­fra­struk­tur­nog ele­men­ta na tr­ži­štu na­sto­ji una­pre­di­ti i re­a­li­zo­va­ti na ko­rist za­jed­ni­ce u ko­joj de­lu­je. Isto ta­ko, po­slov­na po­li­ti­ka Saj­ma i po­red eta­bli­ra­nih sa­jam­skih pri­red­bi u ka­len­da­ru, otvo­re­na je za sa­rad­nju i sa dru­gim or­ga­ni­za­to­ri­ma sa­jam­skih pri­red­bi, te za po­je­di­nač­ne pre­zen­ta­ci­je (na­ci­o­nal­ne pri­vre­de, kul­tu­re, kom­pa­ni­je itd.). Ja­dran­ski sa­jam je svo­jim ak­tiv­no­sti­ma pre­va­zi­šao po­sto­je­će iz­lo­žbe­ne ka­pa­ci­te­te. Da­nas zna­ča­jan deo po­tre­ba za­do­vo­lja­va­mo iz­grad­njom sa­vre­me­nih mon­ta­žnih obje­ka­ta ali uz od­go­va­ra­ju­ću kli­ma­ti­za­ci­ju i do­bre uslo­ve pre­zen­ta­ci­je. U no­vim uslo­vi­ma, sa no­vim objek­ti­ma, sa­jam­ska upra­va će zna­ča­jan deo ener­gi­je do­dat­no usme­ri­ti na is­tra­ži­va­nje tr­ži­šta i rad sa po­ten­ci­jal­nim iz­la­ga­či­ma.
Ja­dran­ski sa­jam se de­fi­ni­tiv­no po­zi­ci­o­ni­rao kao zna­ča­jan pri­vred­ni su­bje­kat ko­ji pod­sti­če tu­ri­stič­ku pri­vre­du.
Ja­dran­ski sa­jam se de­fi­ni­tiv­no po­zi­ci­o­ni­rao i u svom gra­du, kao zna­ča­jan pri­vred­ni su­bje­kt ko­ji pod­sti­če tu­ri­stič­ku pri­vre­du. Ima­mo od­lič­nu sa­rad­nju sa tu­ri­stič­kim pred­u­ze­ći­ma u Op­šti­ni Bu­dva. Ja­dran­ski sa­jam pred­sta­vlja zna­ča­jan po­ten­ci­jal raz­vo­ja MI­CE tu­ri­zma (sa­stan­ci, do­ga­đa­ji, kon­gre­si, iz­lo­žbe ) po­seb­no u pred­se­zo­ni i po­ste­zo­ni, ali mo­ra­mo re­ći da je i zna­ča­jan pro­mo­ter Cr­ne Go­re, Bu­dve i ukup­ne pri­vre­de. Kao dru­štve­no od­go­vor­na kom­pa­ni­ja, Sa­jam pod­sti­če raz­voj kul­tu­re i spor­ta i na taj na­čin do­pri­no­si raz­vo­ju za­jed­ni­ce.
Go­di­na­ma se po­kre­će ak­tiv­nost na iz­grad­nji no­vog sa­jam­sko – kon­gre­snog cen­tra u Bu­dvi, na pro­sto­ru sa­da­šnjeg Ja­dran­skog sa­jma. Me­đu­tim, pre­pre­ku je pred­sta­vlja­la pro­stor­no - plan­ska do­ku­men­ta­ci­ja ko­ja ni­je po­sto­ja­la u zo­ni Saj­ma. No, usva­ja­njem Pro­stor­nog pla­na Op­šti­ne Bu­dva i sko­rim usva­ja­njem Ge­ne­ral­nog i de­talj­nih ur­ba­ni­stič­kih pla­no­va, biće stvo­re­ni uslo­vi za iz­grad­nju sa­jam­sko – kon­gre­snog cen­tra u Bu­dvi, što će bi­ti od ve­li­kog zna­ča­ja za Ja­dran­ski sa­jam, Bu­dvu i za Cr­nu Go­ru.

Нема коментара:

Постави коментар