
Jadranski sajam priređuje godišnje 15 sajamskih priredbi. Poslednjih godina gotovo je postala praksa da nudi nove manifestacije, odnosno platforme za dalju afirmaciju privrede. Misiju infrastrukturnog elementa na tržištu nastoji unaprediti i realizovati na korist zajednice u kojoj deluje. Isto tako, poslovna politika Sajma i pored etabliranih sajamskih priredbi u kalendaru, otvorena je za saradnju i sa drugim organizatorima sajamskih priredbi, te za pojedinačne prezentacije (nacionalne privrede, kulture, kompanije itd.). Jadranski sajam je svojim aktivnostima prevazišao postojeće izložbene kapacitete. Danas značajan deo potreba zadovoljavamo izgradnjom savremenih montažnih objekata ali uz odgovarajuću klimatizaciju i dobre uslove prezentacije. U novim uslovima, sa novim objektima, sajamska uprava će značajan deo energije dodatno usmeriti na istraživanje tržišta i rad sa potencijalnim izlagačima.
Jadranski sajam se definitivno pozicionirao kao značajan privredni subjekat koji podstiče turističku privredu.
Jadranski sajam se definitivno pozicionirao i u svom gradu, kao značajan privredni subjekt koji podstiče turističku privredu. Imamo odličnu saradnju sa turističkim preduzećima u Opštini Budva. Jadranski sajam predstavlja značajan potencijal razvoja MICE turizma (sastanci, događaji, kongresi, izložbe ) posebno u predsezoni i postezoni, ali moramo reći da je i značajan promoter Crne Gore, Budve i ukupne privrede. Kao društveno odgovorna kompanija, Sajam podstiče razvoj kulture i sporta i na taj način doprinosi razvoju zajednice.
Godinama se pokreće aktivnost na izgradnji novog sajamsko – kongresnog centra u Budvi, na prostoru sadašnjeg Jadranskog sajma. Međutim, prepreku je predstavljala prostorno - planska dokumentacija koja nije postojala u zoni Sajma. No, usvajanjem Prostornog plana Opštine Budva i skorim usvajanjem Generalnog i detaljnih urbanističkih planova, biće stvoreni uslovi za izgradnju sajamsko – kongresnog centra u Budvi, što će biti od velikog značaja za Jadranski sajam, Budvu i za Crnu Goru.
Jadranski sajam se definitivno pozicionirao kao značajan privredni subjekat koji podstiče turističku privredu.
Jadranski sajam se definitivno pozicionirao i u svom gradu, kao značajan privredni subjekt koji podstiče turističku privredu. Imamo odličnu saradnju sa turističkim preduzećima u Opštini Budva. Jadranski sajam predstavlja značajan potencijal razvoja MICE turizma (sastanci, događaji, kongresi, izložbe ) posebno u predsezoni i postezoni, ali moramo reći da je i značajan promoter Crne Gore, Budve i ukupne privrede. Kao društveno odgovorna kompanija, Sajam podstiče razvoj kulture i sporta i na taj način doprinosi razvoju zajednice.
Godinama se pokreće aktivnost na izgradnji novog sajamsko – kongresnog centra u Budvi, na prostoru sadašnjeg Jadranskog sajma. Međutim, prepreku je predstavljala prostorno - planska dokumentacija koja nije postojala u zoni Sajma. No, usvajanjem Prostornog plana Opštine Budva i skorim usvajanjem Generalnog i detaljnih urbanističkih planova, biće stvoreni uslovi za izgradnju sajamsko – kongresnog centra u Budvi, što će biti od velikog značaja za Jadranski sajam, Budvu i za Crnu Goru.
Нема коментара:
Постави коментар